بانگ الله اکبر بر فراز خوابگاه شیهد چمران دانشگاه تهران

با وجود دستگیری و سرکوب های گسترده روزهای اخیر و تهدیدات مکرر وزیر علوم و نهادهای نظامی بر علیه دانشجویان امشب بانگ الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور دانشجویان دختر ساکن خوابگاه شهید چمران دانشگاه تهران تمام فضای منطقه را پر کرد.
این در حالی است که دانشجویان دانشگاه تهران تنها چند روزی است که برای امتحاناتشان به خوابگاه ها بازگشته اند. این حرکت دانشجویان خبر روزهای سختی را برای دیکتاتورها و کودتاگران در دانشگاه ها به همراه دارد.

برچسب‌ها:

5 پاسخ to “بانگ الله اکبر بر فراز خوابگاه شیهد چمران دانشگاه تهران”

  1. hk,hk Says:

    بچه جون مادرتون فعلاسرو صدا نکنین این پدر سوخته ها دانشگاه رو تعطیل میکنن اینا میخان برای به قول خودشون ادب کردن همه بچه ای دانشگاه تهران یه ترم همه رو عقب بندازن.

    • نگارنده Says:

      به نظر من این که دانشگاه تهران رو تعطیل کنن اصلا مهم نیست. یه ترم عقب افتادن خیلی بهتر از اینه که آدم یه عمری رو تو استبداد زندگی کنه و درسش رو در حین انقلاب فرهنگی تموم کنه. من حاضرم 10 ترمم عقب بیفتم ولی تو یه دانشگاه آزاد درس بخونم.

  2. sara Says:

    ببخشیدا اما من الان از خوابگاه شهید چمران دانشگاه تهران واستون کامنت میذارم و از اونجایی که امشب هیچ صدای الله اکبری نشنیدم بنابراین الان با خوندن این مطلب دارم از تعجب شاخ درمیارم… چطور ممکنه که صدای الله اکبر ما کل فضای منطقه رو پر کرده باشه اونوقت به گوش خود ما که ساکن خوابگاهیم نرسیده باشه؟؟
    البته اگه قصد نگارنده تزریق امید به جامعه بوده باشه این کار واقعا جای تقدیر داره اما حقیقتی که من دیدم و میبینم غیر از اینه

    • نگارنده Says:

      من این خبر رو از چند نفر که ساکن اون خوابگاه هستن دریافت کردم و این جا گذاشتم. و بر اساس اون چیزی که تو دانشگاه و جامعه می دیدم هم به نظرم دروغ نمی یومد. بدون شک قصد من ایجاد امید بود اما نه به وسیله دروغ! تذکر شما باعث شد که بازم سعی کنم اطلاعات جدیدی بگیرم.

  3. MAZDAQ Says:

    DOROOD BAR DANESHJOOYAN AGAH VA MOBAREZ IRAN

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>.

    1) «SHORAYE MARAJE» BE RAHBARI AYAT OZMA: MONTAZARI, SANEI, BAYAT ZANJANI, MOUSAVI ARDEBILI, SHOBAYR ZANJANI, MOUSAVI TABRIZI, SAFI GOLPAYEGANI………………TASHKIL GARDAD.

    2) BAND 111 GHANOON ASASI EJRA GARDAD.

    3) ENTEKHABAT AZAD RIYASAT JOMHOORI BARGOZAR SHAVAD.

    BA SEPAS

    MAZDAQ

بیان دیدگاه