الله اکبر

چقدر این شب‌ها از شنیدن بانگ «الله اکبر» لذت می‌برم. از خود بی‌خود می‌شوم وقتی صدای «الله اکبر» را می‌شنوم، صدایی که در شهر می‌پیچد و می‌پیچد تا خسته دلان را امید و بشارتی بدهد. هیچ وقت تصور نمی کردم «الله اکبر» چنین نیرویی داشته باشد، گرچه همیشه در مواقع سختی به خدایم پناه برده ام.  

هر شب که فریاد «الله اکبر» آهسته تر می شود، بی قرار می شوم و نگران، انگار همه هستی من این شب ها به این فریاد بسته است. 

خدایا، تو کیستی و اراده ات بر چیست؟ ما را دریاب، همه دوستانمان را که این روزها دل به عدل تو بسته اند، دریاب، آنها را که به ناحق پشت میله های زندان گرفتار شده اند، دریاب.  

خدای من، پروردگارا، با ما باش و صدای ما را بشنو.

نظرات 5 + ارسال نظر
مه تا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.azroozha.blogspot.com

ایشاالله که خدا کمک کنه که براستی هیچ قدرتی بالاتر از او نیست

مهتا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ http://www.azroozha.blogspot.com

نه :))
همسرم که قالب وبلاگم درست کرده :))

Green Defiance یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ http://gdefiance.blogspot.com

سلام
منظورتان همان الله اکبرهایی ست که اگر مثل نماز جمعه در روز چهارشنبه باشد غلط است؟! ما که البته به فتوای حضرات همه کارمان غلط است این و نماز جمعه ی 26 تیرماه هم در کنارش.
(فکر کنم اسم خودم رو Green Suggestions میذاشتم بهتر بود!)

ایماگر یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

الله اکبر یعنی الله بزرگتر از آیت‌الله است.

بهاره دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

من که سوات درست و حسابی ندارم .. اما یادمه چند سال پیشا (در ایام شباب) یه استاد عزیزی زیاد توصیه می کرد که دعایی نکنید که وقتی اجابت میشه توش بمونید ... مخصوصا اصرار داشت که از خدا نخواید که با عدلش باهاتون رفتار کنه ... همیشه دعا کنید که با فضلش نگاه کنه بهتون

طاقت عدالت خدا رو حتی جفادیده ترین ها ندارن

احتمالا اصلا نباید با این دید مطلبتونو می خوندم ..

می دونم که نکته ی اصلی چیز دیگه ای بوده

فقط گفتم که گفته باشم!

ببخشید جسارت بنده رو

..........

تایید نکنید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد